Reklamasjon og angrerett

Angre kjøp på mottatte varer

Angrerettloven gir deg 14 dagers meldefrist etter varemottak for å kunne benytte deg av angrefristen. Den beste måten å melde fra om at du vil angre kjøpet er å registrere en sak i denne kategorien. Da vil vi kunne gi deg instrukser for retur og en returpostlapp for å sende varen tilbake. Angreretten forutsetter at varen kan leveres tilbake i vesentlig samme stand og mengde. Det vil si at du kan ikke angre kjøpet hvis du har brutt forseglingen på produkter til personlig pleie og liknende.

Angreretten gir næringsdrivende rett til å belaste kunde om produktet er påført en verdireduksjon som følge av bruk utover det som er nødvendig for å fastslå varens art, egenskap og/eller funksjon. (jf. Angrerettloven §25).

Feil med leveransen

Vi pakker varene for hånd og feil kan oppstå. Hvis varene du får i pakken ikke stemmer med det du har bestilt bør du registrere det her slik at vi kan rette opp. Kryss av for alle varene som du savner. Hvis vi har sendt deg feil vare setter vi pris på at du forteller hva du har mottatt. Du kan også laste opp bilde av feilsendte varer etter du har registrert saken.

Skade på leveransen

Har det oppstått en skade ved leveransen må du fylle ut et skademeldingsskjema og levere inn den skadde pakken på postkontoret eller kontakte Bring hvis det er tunggods. Dette er for at vi skal kunne sende et erstatningskrav til Posten/Bring. Vennligst ikke returner skadde varer direkte til oss. Posten/Bring behandler disse. Registrer så en sak hos oss under denne kategorien. Vi svarer deg så fort som mulig.

X